* Bestie! *

Sunday, 27 March 2011

~ geraM ~

Adoyaii !! aku geram betul la,tu la sape sroh tak datang sekola..bila tak datang cari aku..tanya aku ada homework tak..adess !! malas aku nak layan..hurMm...yang nie mbe aku lagi sorang datang sekola lepas tu lupa homework ape yang kena buat..argghhh ! memang tak layan ur msg korang.. :P

Thursday, 24 March 2011

~ aBoUt scHoOL ~

Sekarang tengah famous citer HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH !!!
Kawan aku kat sekola tak habis2 dengan ayat SABO JE LA,SOLEY-SOLEY,ENJIT-ENJIT SEMUT !!!
Jangkit dari citer tu la..Giler2 semua kepala kat dalam kelas...aish!!!..tapi best la semua spoting abis tu yang aku suka kawan dengan dyeowg..hehehhe..SOLEY..SOLEY..SOLEY !!
                        

Wednesday, 23 March 2011

Best lagu nie..slow musik...lau layan betul2 memang ada kena kat dalam diri la..ahhaha ! chewah !!!!

Tuesday, 22 March 2011

~ fvorite band ~ huh

DAH LAMA AKU SUKA KAT BAND SOFAZR NIE.. ! LAGU2 SOFAZR SEMUA MANTAP2..JIWANG2 BEBAGAI ! HUHUHU....AHLI2 NYE URMM...HNSEM2 N SPOTING...AKU SUKA ! HEHEHHE...PE2 PUN GUD LUCK SOFAZR !!!








* LikE liKe LiKe *