* Bestie! *

Thursday 1 December 2011

cUti sekOla datang lagi !!! jyeahhh

                                                 Assalamualaikum kOrang yang baca blOg aku nie :) 


Agak lama kan aku tak update blog nie, 
Dah macam ape entah blog aku nie, SEPAH , huaaahhaaaaa
Sebelum tuh kOrang sehat tak ? kalau tak sehat pergi klinik yek , 
Walaupun aku banyak masalah tapi aku kena hadapi nye dengan SENYUM :) 
                    JUST SMILE :) :) :) 

Eh,ape korang buat ek time cuti sekOla nie ?
HoLiday ? ada tuisyen ? stay kat rumah ? HAHA , ape-2 pun semOga kOrang happY yekk , 
Aku tak tau kenapa aku sekarang nie da suke dengar lagU ;
                     COCO- MENGINTAI LANGIT
            THE MUFFIN- SALAHKAN AKU ? !
Mungkin lagu nie semua ada kena dengan hidup aku kOt, hurmm
Ape-2 je larhh, malas nak amik tau !!
Okehhh ! aku tengah cari idea tuk tulis ape lagi, grrr,
Idea tak datang larhh pulak, 
Okehhh larh nie je kOt yang dapat aku tulis , Huahuaaahuaa

Baiklah kOrang , selamat bercuti sekOla untuk budak-2 sekOla, 
Dan selamat berkeje untuk akak-2, abang-2 yang berkeje ;Peace ! 
Errkk, da bace blOg aku nie jangan lupe click fOllow dan like yekk  
( acehhh, sempat pulak aku nie ) apepuntakbOle !

Salam iklas dari fiena izaham :) 

No comments:

Post a Comment

* LikE liKe LiKe *